Spells str.2
Schopnosti: | |
Spear Shot | Pantheon vrhne kopí na nepřítele a způsobit mu damage.
Pantheon vrhne kopí na nepřítele a způsobí mu 16/28/40/52/64 (+) physical damage (100/115/130/145/160% jeho celkového Attack Damage). |
Aegis of Zeonia | Pantheon skočí na nepřítele a zasáhne ho štítem, zpomalí jej a způsobí mu damage. Po útoku se chystá zablokovat ránu.
Pantheon skočí na nepřítele a zasáhne ho štítem, ohromí ho a způsobí mu 50/75/100/125/150 (+1) magic damage a zpomalí jej na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 secs. |
Heartseeker Strike | Pasivně: Pantheon dostane 100% šanci na kritikal na cíle, kteří mají pod 15/15/15/15/15% maximálního zdraví.
Aktivně: Pantheon vytvoří kopí před sebe a způsobí mu 4/6/8/10/12 (+) physical damage (20/25/30/35/40% z celkového Attack Damage). Útok na hrdiny se zdvojnásobuje. |
Grand Skyfall | Pantheon shromáždí sílu a pak skočí do vzduchu, čímž může způsobit až 400/700/1000 (+1) magic damage (tento útok se snižuje až na 33%, čím dál je nepřítel od centra skoku) a zpomalí jej o 35% na 1 sekundu. |
Aegis Protection | Každé 4 vykouzlené spelly, Pantheon zablokuje další útok. |
Pantheon
Lux
Schopnosti: | |
Light binding | Vystřelí světelnou kouli na cíl, svazujíc jednotky, které zasáhne. Tyto jednotky dostanou magickou damage. Může zasáhnout až dva cíle (druhý cíl zasáhne o 50% nižším efektem). Koule způsobí 60/110/160/210/260 (+0.7) magic damage a zastaví hrdinu na místě na 2 sec. Druhý cíl je zasažen o 50% nižším efektem. |
Prismatic Barrier | Lux hodí svou hůl na své spoluhráče, všechny zasažené přátelské jednotky jsou obaleny světlem a chráněny před protivníkovou damage. Lux hodí hůlkou na cílové místo a zpět, tím ochrání se be a své spojence. Když se jich dotkne ochrání je před zraněním 50/75/100/125/150 (+0.35) za sec. |
Lucent singularity | Vystřelí anomálii pokrouceného světla, které zpomalí protivníkovy jednotky. Tato zóna může být kdykoliv odpálena způsobujíc magickou damage všem jednotkám v ní. Vytváří zónu, která zpomaluje nepřátelské jednotky o 20/24/28/32/36% (zóna trvá max. 5 sec.). Tato zóna může být kdykoliv odpálena a způsobí 60/105/150/195/240 (+0.6) magic damage všem nepřátelským jednotkám v ní. |
Finales funkeln | Po nabrání energie, Lux vystřelí paprsek světla, který poškodí všechny cíle v jeho cestě. Kromě toho spouští Lux vrozenou schopnost a obnovuje trvání Illumination. Paprsek způsobuje 00/400/500 (+0.85) všem nepřátelským jednotkám, které zasáhne. |
Illumination | Luxiny spelly nabijí cíl na 6 sekund slunečními paprsky. Luxin další útok pak působí jako roznětka a uvolní tyto paprsky způsobujíc 20-190 (záleží na víši levelu) magic damage. |
LeBlanc
Schopnosti: | |
Sigil of Silence | LeBlanc vystřelí kouli směrem na cíl způsobujíc magical damage a označujíc cíl na 3.5 sec. Pokud cíl bude v tomto čase znovu zasažen jakoukoliv jinou abilitou LeBlanc, označení vybuchne, způsobí damage a dá silence. Schopnosti způsobí 70/110/150/190/230 (+0.6) magic damage a označí cíl na 3,5 sec. Jestliže jedno z LeBlanciních schopností způsobuje zranění, označení bude „trigger“ a způsobuje 20/40/60/80/100 (+) magic damage a silence na 2 sec. |
Distortion | LeBlanc se rychle přesune k danému cíli, způsobujíc magical damage všem okolním jednotkám. V následujících 3 sec. může Distortion znovu aktivovat, aby se vrátila na svou první pozici. LeBlanc se přesuna na určené místo a způsobí jednotkám (hrdinům, minionům) v blízkosti 85/125/165/205/245 (+0.6) magic damage. V následujícíh 3 sec. se vrátí zpět na původní místo. |
Ethereal Chains | LeBlanc hodí na cílovou lokaci „iluzi“ řetězů. Pokud zasáhne protivníka, způsobí mu magical damage a spomalí jeho movement speed o 25%. Pokud cíl zůstane v řetězech na 2 sec. dostane dodatečnou magical damage a nebude schopen se hýbat. LeBlanc hodí na cílovou lokaci „iluzi“ řetězů. Pokud zasáhne nepřátelskou jednotku, způsobí mu 40/65/90/115/140 (+0.4) Magical Damage a spomalí jeho movement speed o 25%. Pokud je cíl zůstává spoután po dobu 2 sec. dostane dalších 40/65/90/115/140 (+0.4) Magical Damage a není schopen se pohybovat na 1/1.25/1.5/1.75/2 sec. |
Mimic | LeBlanc může vyvolat kouzlo, které naposledy vyvolala. Tento znovu vyvolaný spell způsobí zvýšenou damage. Schopnost způsobí o 10/25/40 % vyšší škody. |
Mirror Image | Ve chvíli, kdy LeBlanc klesne zdraví pod 40%, stane se automaticky neviditelnou na půl sec. Když neviditelnost opadne, vytvoří se iluze, která nezpůsobuje damage a vydrží 8 sekund. Tohle se může opakovat pouze jednou za minutu. |
Ezrael
Schopnosti: | |
Mystic shot | Ezreal vystřelí výboj energie způsobujíc 35/55/75/95/115 (+) physical damage (aplikuje se na on-hit efekty).
Ezrealovi cooldowny jsou sníženy od 1 sekundu pokud Mystic shot zasáhl cíl. |
Essence flux | Ezreal vystřelí vlnu energie, která způsobí damage všem protivníkům kterými projde za 80/130/180/230/280 (+0.7) magic damage. Zasažení spoluhráči či protivníci mají zrychlenou (spoluhráči) nebo zpomalenou (nepřátelé) atack speed o 20/25/30/35/40% na 5 sekund. |
Arcane shift | Ezreal se teleportuje na cílovou lokaci a vystřelí šíp na nejblíže postaveného protivníka způsobujíc mu 75/125/175/225/275 (+0.75) magic damage. |
Trueshot barrage | Ezreal se 1 sekundu připravuje k výstřelu masivní energetické vlny, která způsobí 350/500/650 (+0.9) magic damage každé jednotce kterou projde. Avšak každé následující jednotce způsobí o 8% damage méně (minimum je 30%) |
Rising spell force | Zasažení cíle jakoukoliv Ezrealovou schopností zvyšuje jeho atack speed o 15% na 6 sekund (maximálně 5 stacků). |