Spells str.2
| Schopnosti: | |
Spear Shot |
Pantheon vrhne kopí na nepřítele a způsobit mu damage.
Pantheon vrhne kopí na nepřítele a způsobí mu 16/28/40/52/64 (+) physical damage (100/115/130/145/160% jeho celkového Attack Damage). |
Aegis of Zeonia |
Pantheon skočí na nepřítele a zasáhne ho štítem, zpomalí jej a způsobí mu damage. Po útoku se chystá zablokovat ránu.
Pantheon skočí na nepřítele a zasáhne ho štítem, ohromí ho a způsobí mu 50/75/100/125/150 (+1) magic damage a zpomalí jej na 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 secs. |
Heartseeker Strike |
Pasivně: Pantheon dostane 100% šanci na kritikal na cíle, kteří mají pod 15/15/15/15/15% maximálního zdraví.
Aktivně: Pantheon vytvoří kopí před sebe a způsobí mu 4/6/8/10/12 (+) physical damage (20/25/30/35/40% z celkového Attack Damage). Útok na hrdiny se zdvojnásobuje. |
Grand Skyfall |
Pantheon shromáždí sílu a pak skočí do vzduchu, čímž může způsobit až 400/700/1000 (+1) magic damage (tento útok se snižuje až na 33%, čím dál je nepřítel od centra skoku) a zpomalí jej o 35% na 1 sekundu. |
Aegis Protection |
Každé 4 vykouzlené spelly, Pantheon zablokuje další útok. |
Pantheon
Lux
| Schopnosti: | |
Light binding |
Vystřelí světelnou kouli na cíl, svazujíc jednotky, které zasáhne. Tyto jednotky dostanou magickou damage. Může zasáhnout až dva cíle (druhý cíl zasáhne o 50% nižším efektem). Koule způsobí 60/110/160/210/260 (+0.7) magic damage a zastaví hrdinu na místě na 2 sec. Druhý cíl je zasažen o 50% nižším efektem. |
Prismatic Barrier |
Lux hodí svou hůl na své spoluhráče, všechny zasažené přátelské jednotky jsou obaleny světlem a chráněny před protivníkovou damage. Lux hodí hůlkou na cílové místo a zpět, tím ochrání se be a své spojence. Když se jich dotkne ochrání je před zraněním 50/75/100/125/150 (+0.35) za sec. |
Lucent singularity |
Vystřelí anomálii pokrouceného světla, které zpomalí protivníkovy jednotky. Tato zóna může být kdykoliv odpálena způsobujíc magickou damage všem jednotkám v ní. Vytváří zónu, která zpomaluje nepřátelské jednotky o 20/24/28/32/36% (zóna trvá max. 5 sec.). Tato zóna může být kdykoliv odpálena a způsobí 60/105/150/195/240 (+0.6) magic damage všem nepřátelským jednotkám v ní. |
Finales funkeln |
Po nabrání energie, Lux vystřelí paprsek světla, který poškodí všechny cíle v jeho cestě. Kromě toho spouští Lux vrozenou schopnost a obnovuje trvání Illumination. Paprsek způsobuje 00/400/500 (+0.85) všem nepřátelským jednotkám, které zasáhne. |
Illumination |
Luxiny spelly nabijí cíl na 6 sekund slunečními paprsky. Luxin další útok pak působí jako roznětka a uvolní tyto paprsky způsobujíc 20-190 (záleží na víši levelu) magic damage. |
LeBlanc
| Schopnosti: | |
Sigil of Silence |
LeBlanc vystřelí kouli směrem na cíl způsobujíc magical damage a označujíc cíl na 3.5 sec. Pokud cíl bude v tomto čase znovu zasažen jakoukoliv jinou abilitou LeBlanc, označení vybuchne, způsobí damage a dá silence. Schopnosti způsobí 70/110/150/190/230 (+0.6) magic damage a označí cíl na 3,5 sec. Jestliže jedno z LeBlanciních schopností způsobuje zranění, označení bude „trigger“ a způsobuje 20/40/60/80/100 (+) magic damage a silence na 2 sec. |
Distortion |
LeBlanc se rychle přesune k danému cíli, způsobujíc magical damage všem okolním jednotkám. V následujících 3 sec. může Distortion znovu aktivovat, aby se vrátila na svou první pozici. LeBlanc se přesuna na určené místo a způsobí jednotkám (hrdinům, minionům) v blízkosti 85/125/165/205/245 (+0.6) magic damage. V následujícíh 3 sec. se vrátí zpět na původní místo. |
Ethereal Chains |
LeBlanc hodí na cílovou lokaci „iluzi“ řetězů. Pokud zasáhne protivníka, způsobí mu magical damage a spomalí jeho movement speed o 25%. Pokud cíl zůstane v řetězech na 2 sec. dostane dodatečnou magical damage a nebude schopen se hýbat. LeBlanc hodí na cílovou lokaci „iluzi“ řetězů. Pokud zasáhne nepřátelskou jednotku, způsobí mu 40/65/90/115/140 (+0.4) Magical Damage a spomalí jeho movement speed o 25%. Pokud je cíl zůstává spoután po dobu 2 sec. dostane dalších 40/65/90/115/140 (+0.4) Magical Damage a není schopen se pohybovat na 1/1.25/1.5/1.75/2 sec. |
Mimic |
LeBlanc může vyvolat kouzlo, které naposledy vyvolala. Tento znovu vyvolaný spell způsobí zvýšenou damage. Schopnost způsobí o 10/25/40 % vyšší škody. |
Mirror Image |
Ve chvíli, kdy LeBlanc klesne zdraví pod 40%, stane se automaticky neviditelnou na půl sec. Když neviditelnost opadne, vytvoří se iluze, která nezpůsobuje damage a vydrží 8 sekund. Tohle se může opakovat pouze jednou za minutu. |
Ezrael
| Schopnosti: | |
Mystic shot |
Ezreal vystřelí výboj energie způsobujíc 35/55/75/95/115 (+) physical damage (aplikuje se na on-hit efekty).
Ezrealovi cooldowny jsou sníženy od 1 sekundu pokud Mystic shot zasáhl cíl. |
Essence flux |
Ezreal vystřelí vlnu energie, která způsobí damage všem protivníkům kterými projde za 80/130/180/230/280 (+0.7) magic damage. Zasažení spoluhráči či protivníci mají zrychlenou (spoluhráči) nebo zpomalenou (nepřátelé) atack speed o 20/25/30/35/40% na 5 sekund. |
Arcane shift |
Ezreal se teleportuje na cílovou lokaci a vystřelí šíp na nejblíže postaveného protivníka způsobujíc mu 75/125/175/225/275 (+0.75) magic damage. |
Trueshot barrage |
Ezreal se 1 sekundu připravuje k výstřelu masivní energetické vlny, která způsobí 350/500/650 (+0.9) magic damage každé jednotce kterou projde. Avšak každé následující jednotce způsobí o 8% damage méně (minimum je 30%) |
Rising spell force |
Zasažení cíle jakoukoliv Ezrealovou schopností zvyšuje jeho atack speed o 15% na 6 sekund (maximálně 5 stacků). |
Spear Shot
Aegis of Zeonia
Heartseeker Strike
Grand Skyfall
Aegis Protection
Light binding
Prismatic Barrier
Lucent singularity
Finales funkeln
Illumination
Sigil of Silence
Distortion
Ethereal Chains
Mimic
Mirror Image
Mystic shot
Essence flux
Arcane shift
Trueshot barrage
Rising spell force